Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

 

Komentáře
Pěstování avokáda

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah, vyhrazuje si však právo je odstraňovat.
 
od: katka
datum: 22.4.08 - 18:21
titulek:

zaštípnutí

dobrý den,

mám doma avokádo - stromeček 80cm vysoký přes 3 roky. Zajímalo by mě, jestli se dá jako u jiných rostlin (například ibišku) zastřihnout ho aby se více rozvětvil, a event. dát ustřihnutý kus do vody zakořenit - lze to?

předem děkuji za odpověď.

katka
  
od: Milan
datum: 12.5.08 - 07:58
titulek:

Re:Avokado

Mám ten samý problém.Ale už ho mám do dvou metrů.Poradil vám někdo?
Dík Milan
   
od: katka
datum: 12.5.08 - 15:58
titulek:

Re: Re:Avokado

Dobrý den,

ne, nikdo mi neodpověděl, ale našla jsem si na internetu článek od jedné paní (amatérky). Měla avokádo 1m, a jednoduše ho uřízla nad 5tým listem odspodu (cca 20cm) a čekala co bude dál. a prý se začal tvořit stromeček. Tak jsem to riskla taky a už mi začínají (asi po 4týdnech od uříznutí) vylézat větvičky :-)

Tak snad to půjde i nadále pěkně do stromečku.

Katka
    
od: JANA STRNADOVA
datum: 5.10.08 - 10:39
titulek:

avokado

ja zaštipuji jen u požadovane výšky.to znamena,že když chci rostlinu o vyšce 0,5m tak ji zaštipnu v 0,5m.pak se začína rozvětvovat.vyhonky na spodní časti stonku odstranuji.pak ho modeluji.dají se tak tvar vše.nejlepe mi koření vrévek když ho uříznu z zeleneho do dřevnatého.
   
od: Jana (Bimbule)
datum: 6.8.12 - 22:15
titulek:

Re: Re:Avokado

Neporadil mi nikdo. Asi je zkusím přesadit do většího květináče. Tenhle je dost malý.
   
od: lukas (kokot)
datum: 12.8.21 - 14:19
titulek:

Re: Re:Avokado

si kokot
  
od: Karas
datum: 2.6.18 - 07:21
titulek:

Re: zaštípnutí

V pohode zastipnete! Chvilku neporoste, ale potom se rozvetvia jede dal! ;)
   
od: Kalda
datum: 17.7.18 - 15:30
titulek:

Re: Re: zaštípnutí

A jestli mohu být tak smělý, zaštípnout znamená kdekoliv, nebo nekde tesne nad výhonkem? Mohu ho opravdu třeba v puli ustrihnout nůžkami a rozvetvi se a poroste dal? Diky za odpověď. Moje avokado leti jak blazen. Za 4 tydny ma dva cca 30 cm šlahouny a stále skoro žádné listy. :D
 
od: JANA STRNADOVA
datum: 5.10.08 - 10:33
titulek:

avokado

chci se zeptat na radu.na konci listu mi čenají listy špičky.ne na všech ale na většině.nenašla jsem adné škudce.ani nepřelevam.mam rostlinu 3roky a na 1leté to děla taky.nejsou u sebe.přes léto je letním.
  
od: Milan
datum: 5.10.08 - 11:27
titulek:

Dělají to všechna avokáda.

Mé taky.Listy spadnou, nové vyrazí.Nelamte si s tím hlavu.Je to přeci jen toropická rostlina.Mám ho v ložnici,nikam ho nepřemistuji, jen zalévám a je tak 20cm od stropu taky- po třech letech.
   
od: Yenda
datum: 5.12.08 - 18:53
titulek:

Re: Dělají to všechna avokáda.

Chce to lehkou, propustnou půdu. Ve věku 1 roku jsem rostlinu přesadil do většího květináče (ø 33 cm). Teď je avokádo 2-leté a listy nehnědnou.
  
od: Smieško
datum: 4.5.12 - 15:01
titulek:

Re: avokado

Ja som mal rovnaký problém. A potom som na to prišiel: rastlinu treba dať z priameho slnka do polo tieňu a začať ho pravidelne kropiť
   
od: PasaH
datum: 13.10.17 - 07:37
titulek:

Re: Re: avokado

Souhlas, já ho zalévám jak blázen, a naopak je furt krásně zelené a hezky roste
 
od: Teo
datum: 16.11.08 - 17:23
titulek:

Hnojení

Ahoj chtěla jsem se zeptat jestli rostlinku avokada mladou 1 rok lze hnojit...
předem děkuji za odpověď..teo
  
od: frant
datum: 16.11.08 - 18:09
titulek:

Re: Hnojení

Já ho hnojím normálně. Ze začátku jsem ale raději dával slabší dávky ...
  
od: Milan
datum: 16.11.08 - 18:41
titulek:

Re: Hnojení

Občas ke kmínku nasypu crystalon start,tak jednou za měsíc a je už dva metry vysoké-za tři roky, z pecky.
   
od: teo
datum: 16.1.09 - 16:32
titulek:

Re: Re: Hnojení

tak díky ja ho mam už zasazené 5 týdnu(pecku) a zatím jen pukla nevím ....no ale ještě počkám ....děkuji za nápady
    
od: Matrin
datum: 20.1.09 - 11:04
titulek:

Re:dvě rostlimky v jednom kvetináči

Dobrý den co se stane když budu mít v jednom kvetináči dvě rostlinky?jestli si nebudou překážet až budou vetší kvetináč mám dost velkej včera jsem zasel dekuji za odpoved
    
od: Milan (MILAN)
datum: 20.1.09 - 11:44
titulek:

Re: Re: Re: Hnojení

Matně si vzpomínám, že jsem při klíčení měl asi přez květináč mikroténový sáček, podepřený špejlí a stažený kolem květináče gumičkou.Ted mu opadalo během měsíce asi 80% listí, ale okamžitě z větví začly rašit další nové výhonky.Žádné drama,v tropech je to "plevel"!
     
od: Martin
datum: 20.1.09 - 21:45
titulek:

Re:dvě rostliny v jednom květináči

Takže nevadí když budu mít třeba dvě rostliny 1rok staré v jednom květináči? o tom sáčku přez kvetináč už vím dlouho a osvetčilo se mi to Dekuji za odpoved
      
od: Milan
datum: 21.1.09 - 06:18
titulek:

Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Já reagoval na něco jiného,ale myslím si,že ono je to dost košaté jak nad zemí,tak i v květináči a že se budou prát o místo na slunci.
       
od: Martin
datum: 22.1.09 - 09:57
titulek:

Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Dobrý den mužu dát avokádu zem z pole?Když jí smíchám 1:1 s hrubším(ne kopaným) pískem děkuji za odpoved
        
od: Milan
datum: 22.1.09 - 18:08
titulek:

Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Jo tak to nevím.A proč?Pytlík substrátu pro pokojově či tropické rostliny nestojí svět.Já hlínu ke všem kytkám kupuji.Je pěkně přihnojená,propařená,žádná žížala.Fakt nevím.Jen mohu napsat pokoušel jsem se dávat do hlíny z pole dvě sezony fuchsie-mizerie.Ted je dávám deset let do substrátu pro balkonovky,výsledky fantastické.Fakt.
         
od: Martin
datum: 22.1.09 - 20:23
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Já sem totiš slišel že avokádo nemá rádo kupovanej substrát tak co byste mi doporučil?Nornalní substrát pro pokojovky nebo pro balkonovky a mislite že budu moct dát avokádo v létě ven?(ne na přímé slunce)dekuji za odpoved
          
od: Jana Strnadova
datum: 22.1.09 - 20:32
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

zkuste dát jdnu rostlinku do kupovaného substratu a druhou rostlinku dejte do hliny ,kterou si ukopnete na poli.ale ja si myslím ,že to asi nebude ono,poněvadž hlína z pole bude po zalevání ztvrdlája se přiklaním k kupovanemu substratu
          
od: Milan
datum: 22.1.09 - 20:32
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Hele fakt nevím.Odborník na avokáda nejsem.Prostě jsem kdysi zasadil pecku do substrátu a má to dnes dva metry.Do substrátu i přesazuji.Mám to v ložnici,nikam s tím nešíbuji,občas shodí listí.nové vyrazí.Nechápu to drama,je to plevel,jako banán.K tem jen leju vodu a zvedají mi strop.
          
od: Jana Strnadova
datum: 22.1.09 - 20:40
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

ja se taky pochlubím.taky nejsem žadny expert a před třemi roky jsem zasadila pár pecek papaje.ted ma 1,5 metru.ma dva kmínky a krasně rozvětvena.přes léto ji letním.2* do roka ji něco napadne,ale postačí jednoduchy postřik a je v pořadku.
          
od: Martin
datum: 23.1.09 - 06:26
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Dobrá tak jdu do toho substrátu a nevíte čim to avokádo hnojit?Ted mám zaseto a kvetináče sem přikril mikrotenovim sáčkem a dal sem to k radiátoru mám vyzkoušené a takhle my vždy vše vyklíčilo velice rychle:)
          
od: Milan
datum: 23.1.09 - 06:36
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Ve většině substrátů už je hnojivo namíchané.Tato informace je napsána na pytlíku.Jinak k tomu později sypu Crystalon start.
          
od: frant
datum: 23.1.09 - 09:33
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Ze začátku nemá cenu rostlinku hnojit, protože žije z "pecky"
Hrozí tak přehnojení
          
od: jana strnadova
datum: 23.1.09 - 22:09
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

ja mam jinou fintu na rychle vyklíčení semen.nechám je namočene na jeden ve vodě.pokud jde o semena v tvrdé skořapce např.avokado,mango,tak tu tvrdou vrchní skořapku opatrně odstraním nebo naruším
          
od: Milan
datum: 23.1.09 - 06:41
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

No když už jsme v tom chlubení.Za asi osm let mám z třceticentimetrové sazenice skoro dvoumetrovou YUKU.Krásně se rozkošatěla na dva kmínky.Tu ale dávám na léto ven.
          
od: Martin
datum: 23.1.09 - 06:49
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

A co to avokádo šloby taky ven?Za tu YUKU chválím já mám zase banánovník když sem ho koupil tak mel asi 20cm a ted má přes metr a má krásné ohromné site zelené listy
          
od: Milan
datum: 23.1.09 - 06:55
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

http://exoticke-ovoce.coajak.cz/home/avokado/pestovani-avoka-da.htm Víc pro vás udělat nemohu.Jak píšu výše,banánovníky mi nadzvedávají strop.
          
od: jana strnadova
datum: 23.1.09 - 22:19
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

ja avokado letním.davam ho ven až po zmrzlych.nejdřív do polostínu ,ale když se aklimatizuje tak ho nechavam v klidu cely den na slunku.snese plne slunce.v te dobe ho hnojím hnojivem na kvetoucí nebo hnojivo na plod.Našim rodičum jsme taky koupily před 13roky juku a už 7let ji maji na jednom místě.je vyškově zarovno se stropem.škoda ,že nevím jestli nejdou dat mimo příspěvku i fotky.myslím že bycho radi každy něco hodil a všichni by se určitě podívali.aspon ja.jsem zvědava na uspěchy druhych.a rada chvalím.
          
od: Barbora (Barb)
datum: 26.3.20 - 11:42
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Dobrý den,
z čeho, prosím, pěstujete banány a papáju?
Děkuji
          
od: noela
datum: 18.10.09 - 07:58
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Měla jsem parádní 1.5m stromeček ibišku. Dala jsem ho v létě na balkón a chatil tam nějaký virus. Od té doby se mu dělají průhledné tečky na listech.
          
od: MOr
datum: 21.10.10 - 16:35
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Doporučuji použít NOD 32.:D
          
od: akbul
datum: 30.11.11 - 12:05
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči

Zkuste si zopakovat vyjmenovaná slova, třeba potom nebude problém se substrátem, ale přikláním se rovněž k propustnějšímu substrátu.
    
od: frant
datum: 23.1.09 - 09:32
titulek:

Re: Re: Re: Hnojení

Ze začátku nemá cenu rostlinku hnojit, protože žije z "pecky"
     
od: Martin
datum: 23.1.09 - 10:33
titulek:

Re: Re: Re: Re: Hnojení

Já vím je to jako u palem(kokosovník) bere duležité živiny ze semínka pak nepotřebné semínko samo odpadne
    
od: Gaba
datum: 23.10.09 - 08:59
titulek:

Re: Re: Re: Hnojení

Ahoj, já měla stejný problém, rychle vkličilo z pecky a pak se měsíc a pul nic nedělo. Chce to jen vydržet.
    
od: Luca
datum: 9.3.14 - 17:16
titulek:

Re: Re: Re: Hnojení

Já dala pecku do panáka s vodou a pustila mi kořínky během asi dvou až tří dnů. Mám ji na okně u topení.
     
od: Jirka (Jiris)
datum: 22.10.15 - 09:43
titulek:

Re: Re: Re: Re: Hnojení

fungoval by panák vodky i u jiných exotických rostlin? Třeba u granátového jablka, nebo u manga?
      
od: lenka (holka)
datum: 14.8.17 - 20:42
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Hnojení

Nemyslím,, že avokádo vyhodí kořínky do dvou až tří dní, zřejmě jde o překlep. Je to záležitost několika týdnů.
      
od: Roxxik
datum: 25.8.18 - 12:29
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Hnojení

Já sem zasadila mango normálně do květináče.Do toho hlínu ze zahrady.14 dní ani ťuk,ale potom za jedinou noc vyrazila jako blázen,a ráno měla 5 cm.Pak trochu zpomalila.Zalévám jen vodou,mám jí nazaskleném balkoně,v zimě jí dávám do bytu.Letošní vedra jí vyloženě prospěli.Navíc mám okna na západ.Mám jí 2,5 roku a má asi 40 cm.
 
od: maru
datum: 11.3.09 - 08:56
titulek:

sadím avokádo

dnes sadím pecku avokáda využiji vašich zkušeností uvidíme co vyroste
  
od: Milan (MILAN)
datum: 11.3.09 - 09:51
titulek:

Re: sadím avokádo

Před měsícem jsem to svoje dvoumetrové, ustřihl v půlce, protože komplet opadalo listí.Z kmínku již vyrážejí nové větve.Zároven jsem cvičně dal do květináče pod mikroténový pytlík dvě pecky.Mají už tak dva týdny 10 cm kmínek, zatím bez lisů.Jsou prozatím v "rozpustném lisovaném květináči" s příměsí hnojiva.
   
od: Martin
datum: 21.3.09 - 09:56
titulek:

Avokádo už vyrostlo

Tak mi avokádo už vyrostlo a má asi 10cm a už rašej lístky zatim ze zemne vylezly dvě ty maj tech 10cm a ješte 3 sou v zemi ale jedno sem ze zvedavosti vytáhl a už klíčí taky tak sem ho zase vrátil zpet tak uvidim jestli ješte vylezou
   
od: Moni
datum: 14.4.09 - 13:42
titulek:

Re: Re: sadím avokádo

Čao. Mam avokádo už dlouho, Ľoni se začalo konečně větvit a to vevelikosti asi 1,5m no ale taky mi nějak začalo chřadnout a opadávat. netušim, čim to je, staram se o něj pořád stejně.. Stromek sekat v půlce se mi moc nechce, ale pokud píšeš, že to pak ještě roste, asi to taky zkusim. :)
    
od: Lída (Lída)
datum: 20.7.09 - 12:49
titulek:

Re: Re: Re: sadím avokádo

Já mám avokádo asi 21/2 roku , vysoké asi 180 cm, v 1,5 m se začalo rozvětvovat, přes léto ho má na balkoně . svítí tam dopolední slunce - avokádo ho snáší dobře - nahoře i v rozvětvení krásné světle zelené listy, dolě tmavší, zaké hnědnou a opadavávají, nevím, jestli zkusím( později- zatím je to nahoře krása) avokádo také v půlce uříznou - moc se mi nechce. lída
 
od: Jarda (Duck)
datum: 11.4.09 - 11:10
titulek:

Dotaz-prostředí

Chci se zeptat,můžu mít palmu avokáda přes léto venku?Ráno nám sem svítí slunce z východu a po polednu už ne.A spodní listy už mám škaredčí na špičkách černé,mám je otrhat nebo je mám nechat?Díky
  
od: Martin
datum: 11.4.09 - 12:58
titulek:

Re: Dotaz-prostředí

Listy nechte v přírode taky schnou a opadávají já mám ted venku dve tak 15cm avokáda a pohoda ale v polostinu mám jich v jednom kvetináči celkem 5 a dve už vylezly a ten zbytek uš taky praská
 
od: teo
datum: 26.4.09 - 09:00
titulek:

LISTY,ZASTŘIŽENÍ,UMÍSTĚNÍ.....

Dobrý den již mám avokádo vysoké 46cm.Chtěla jsem se zeptat:opadávají mi listy,které jsou černé.Mám s tím něco dělat?.....Dále jsem se chtěla zeptat,zda by nebylo již na čase rostlinku zastřihnout...poraďte prosím jak vysoko a další rady kolem zastřihování..někdo radí že se má zastřihnout,někdo naopak,že je lepší jej uškubnout.....a poslední:Mohu dát tuto rostlinku ven již teď nebo raději až po zmrzlých(pankrác servác...),a na jakou světovou strenu je lepší jej dát?
 
od: maru
datum: 30.4.09 - 11:12
titulek:

sázím avokádo

tak moje první avokádo konečně vyrostlo,nadále se budu řídit radami zkušenějších "avokádistů"dík
 
od: peter (peter)
datum: 22.6.09 - 14:37
titulek:

Avokao ma problem nahodit nove listy

Zdravim, potrebujem radu. Mam avokado uz 2. rok a minulorocne listy uz takmer opadali vsetky, ale nie a nie nahodit nove. Ak aj nejake vyjdu, osychaju a su zakrpatene. V com je problem?
Vdaka za akukolvek radu.
  
od: Martin
datum: 6.7.09 - 11:49
titulek:

Re: Avokao ma problem nahodit nove listy

Taky mám dve avokáda jedno krásne roste a má krásné velké pravidelné listy ale to druhé je velé deformované a vubec neroste to prvni ho v klidu prerostlo a listy rostou takové zmuchlané a deformované tak taky nevim co stim ted už ani nedelá listy a to prvni jo
 
od: Eva
datum: 8.7.09 - 09:54
titulek:

avokadu se kroutí listy

Mám rostlinu asi 0,5m vysokou, listy nepadají, nehnědnou, ale vždy se zkroutí. Rostlina nevypadá hezky. Dá se s tím něco dělat? Eva
  
od: Martin
datum: 10.7.09 - 18:32
titulek:

Re: avokadu se kroutí listy

možna prehnojena nebo spatne stanoviste sucho nebo přemokrení muže to být cokoli
  
od: Teo
datum: 24.7.09 - 16:56
titulek:

Re: avokadu se kroutí listy

Ja mam rostlinku uz trictvrte roku ,z pocatku jsem mela taky tento problem,ze se mi kroutily listy , a kdyz dosahla 45cm, tak jsem ji zastrihla do vysky 20cm . Ted uz se nahore vytvorila nova ,,vetvicka,, velká asi 5-7cm a listy jsou zatim v poradku...a ja mam o jeden problem mene..... mnoho uspechu pripestovani...!!!
   
od: T.S (pěstitel 123)
datum: 11.8.09 - 21:32
titulek:

Re: Re: avokadu se kroutí listy

Dobrý den, mám avokádo asi 5 měsíců, je asi 70 cm vysoké. Zajímalo by mě, zdali by se mi podařilo v pokojových podmínkách vypěstovat nějaké plody, a když tak za jak dlouho a za jakých podmínek. Díky
 
od: anna
datum: 21.9.09 - 07:20
titulek:

zastřižení avokáda

Dobrý den, chci požádat o radu, avokádo jsem asi před rokem zastřihla a stále roste jen na jednu stranu a nevětví se, už se i chudák převažuje, asi jsem ho stříhat neměla, dočetla jsem se, že se větví až po několika letech. Myslíte si, že jde teď ustřihnout tak aby bylo uplně bez listů jen kmínek? nezadusím ho? Díky za odpověď
  
od: teo
datum: 17.10.09 - 08:40
titulek:

Re: zastřižení avokáda

paní ANNO avokádo mám už také dlouho, jak jsem už již psala, když mělo 45cm tak jsem ho ustříhla.....kmínek zůstal bez lístků a nic se nestalo....pak se začala oběvovat na vrchní části větvička...rostlinku jsem na láto dala ven a hnojila asi tak v půli léta kmínek zanikl a od pecky vyrazily dve nove větvičky ..... tak mnoho uspechu a pěstujte dále!!!!nevzdávejte to
 
od: vlastik (vlastik)
datum: 14.4.10 - 11:41
titulek:

poradte

dnes sem si zasadil pecku avokada mam to ve vlhke hline z piskem za jak dlouho virasi neci z pecky jestli to mam pohnojit jen ze začatku nak poradit vice si prečtu dekuju
  
od: frant
datum: 14.4.10 - 13:44
titulek:

Re: poradte

Avokádo hodně dlouho žije z pecky. Takze zezacatku vubec nehnojit!
   
od: vlastik (vlastik)
datum: 16.5.10 - 13:02
titulek:

Re: Re: poradte

prosim napiste mne neco vic o avokadu mam tu podanou zadost jak co ze začatku a od te dobo ma jen korinek jinak z vrchu zatim nic nerasi za jak dlouho neco vileze a prosim o dalsi informace co a jak
  
od: peter
datum: 14.4.10 - 18:08
titulek:

Re: poradte

Veru avokado kludne rok netreba hnojit, az potom na zaciatku dalsieho vegetacneho obdobia aj to s hnojenim opatrne lebo zacnu osychat listy
 
od: Monika
datum: 16.4.10 - 21:43
titulek:

vzdušná vlhkost

Ráda bych se dozvěděla, jak je to se vzdušnou vlkostí avokáda, má rádo rosení? popřípadě jak často. Děkuji za odpověď.
 
od: Bublinka
datum: 28.4.10 - 16:21
titulek:

Avokádo - plody

Dobrý den,
mám také zasazené avokádo, pěkně roste..ale zajímalo by mě, jak docílím, aby mělo plody?
Díky B.
  
od: Helper
datum: 19.9.10 - 21:27
titulek:

Re: Avokádo - plody

Naroubovat.:)Pokud bylo černé a kulatá pecka je to na 99% odruda Hass.
   
od: Plk
datum: 18.12.11 - 12:38
titulek:

Re: Re: Avokádo - plody

Není pravda,zakoupil jsem plod dle sorty t.j. Hass a zde byla pecka oválná tudiž si tímto budeme protiřečit.
 
od: Helper
datum: 2.9.10 - 12:15
titulek:

NEJJEDNODUŠŠÍ Způsob jak vypěstovat hruškovec přelahodný.100%úspěch

Na půl rozkrájíme ,plod tohoto ovoce ,dbáme však na to,aby jsme neporušili semeno.Poté pod tekoucí vodou omyjeme semeno ,tak aby se zbavilo dužniny a nemohlo plesnivět.Poté si vezmeme špejle ,uděláme 3 dírky (malinké) do semena a jemně je zastrčíme max. 3mm hluboko tak jako trojuhelník.Poté si najdeme sklenici zavařovací,já použil od hořčice ,takovou tu obyčejnou bez etikety a sterilizujeme si jí:Omyjeme si sklenici ,přichystáme hrnec s poklicí ,do něj dáme omytou sklenici a z rychlovarné konvice nalijeme vařící vodu(opatrně!) a přikrijeme hrnec poklicí ,po 10 minutách vyndáme sklenici nalijeme do ní vlažnou vodu skoro po okraj a můžeme do ní i se špejlema umístit semeno ,které májí držet právě ty špejle.
A výsledek je zde: http://farm3.static.flickr.com/2724/4524446936_387d10e560_o.-jpg
  
od: bajcurka
datum: 9.11.10 - 21:03
titulek:

Re: NEJJEDNODUŠŠÍ Způsob jak vypěstovat hruškovec přelahodný.100%úspěch

Znam tenhle zpusob, alen nikdy jsem ho nezkousela. Ma se semeno dotykat vody ve sklenici, nebo ma byt tesne nad vodou? Na fotku se bohuzel nemuzu dosta. Zalezi na tom, kde je sklenice umistena.. (teplota, svetlo..atd.)?
   
od: Helper
datum: 28.11.10 - 20:41
titulek:

Re: Re: NEJJEDNODUŠŠÍ Způsob jak vypěstovat hruškovec přelahodný.100%úspěch

Dobrý den ,tato metoda se nazývá potting stačí do vyhledávače zadat heslo avocado potting a vyjede vám hodně obrázků.Tuto metodu já sám užívám pro vyklíčení jen v létě.a v zimě pro nabobtnání semene.Po měsíci jej zasadím.
 
od: martin (mato5679)
datum: 15.1.11 - 19:16
titulek:

neuspech

no ja som dal avokado do kvetinacu a bolo tam 3 mesiace a nic poradel by mi kdosi prosim????????!
  
od: Aneta
datum: 1.2.12 - 18:38
titulek:

Re: neuspech

Já jsem avokádo zasadila e průěžně jsem ho jednou týdně zalévala. Vyklíčilo mi až po 7 měsících... chce to trpělivost
  
od: Andreas
datum: 25.2.15 - 11:27
titulek:

Re: neuspech

Semená, ktoré majú silnú šupku donútime rýchlejšie klíčiť tak, že im túto na klíčnom konci opatrne narušíme, stenčíme brúsnym papierom alebo použijeme rastový stimulátor s kyselinou giberelovou. Popr. všetko naraz...
Pri všetkých spomenutých metódach však odporúčam i namočenie do roztoku lignohumátu a substrát po zasadení zaliať vodou s pár kvapkami Previcur Energy, ktorý zabráni prípadnému výskytu hubových ochorení a pliesní...
 
od: Jirka
datum: 5.2.11 - 16:06
titulek:

Květ = plody?

Zdravím,
chci se zeptat když mi žačíná avokádo kvést, tak jestli to znaméná že i bude plodit. Případně jak ho přimět/pomoct mu, aby se plody z květů vyklubaly. Květ se zatím dělá jen jeden - na nejstarší větvi.

Avokádo má 11 měsíců(od semene), má asi 120cm a už 6 větví(nejvyšší se už taky větví). Stanoviště má na sluném místě, v létě v lodžii v zimě před zavřenou lodžií.
  
od: Vlk
datum: 20.2.13 - 13:50
titulek:

Re: Květ = plody?

Dobrý den,

Jak to dopadlo s květem Vašeho avokáda? Došlo ještě k nějakému dalšímu růstu květu?
 
od: ondra (minara)
datum: 18.2.11 - 12:53
titulek:

pecka

ahoj ..mam pecku ale je takowa do twaru Z jedna pulka je bila a ta druha hneda wypadato jokoby ta bila cast wylezla z tej hnede prosim o radu chci si ho zasadit a enwim jak joko ja wim ze na paradka a do wody kousek namocit je to prawda priosím radte ::. dííky ondra
  
od: Monika
datum: 19.2.11 - 10:21
titulek:

Re: pecka

Ahoj, pecku zasad tak jak je, nemusíš ji namáčet, za 3 týdny by měla vyklíčit. Dobře zalij a dokud nevyleze nezalívat.
 
od: Lucie
datum: 2.3.11 - 15:28
titulek:

avokádo

Zdravím všechny, říkala jsem si, že taky napíšu svoji trošku do mlýna:-). Předloni jsem zasadila pecku avokáda, když mi ani po asi měsíci nevyrostla, tak jsem ji vyhodila na podzim ven (upozorňuji, že fakt ven, ke kompostu) a jaké bylo moje překvapení, když na jaře vyrazil šlahoun, tak jsem jej honem vrzla do květináče, s hlínou ze zahrady a kompostovou, teď vlastně po skoro roce má nějakých 25cm a je krásně zelený. Za chvíli ho zkusím přesadit a trochu pohnojit. Přeji všem hodně úspěchů v pěstování a díky za typy, které jsem si tu přečetla.
  
od: Helper
datum: 7.4.11 - 20:23
titulek:

Re: avokádo

Jen s tím hnojením opatrně,pokud má ještě semeno,nemusíte vůbec hnojit.Ale přesadil bych,to je moudré.Hodně zdaru.
  
od: šamanka
datum: 24.9.15 - 17:54
titulek:

Re: avokádo

taky mám ráda avokádo, vydloubla jsem pecku, omyla a osušila, pak si s ní kluci hráli, házeli jí po sobě, cvrnkali jako kuličku, když je přestala bavit, píchli mi ji do truhlíku mezi muškáty. Na zimu jsem truhlíky přenesla na chodbu a někdy v únoru najednou vyrazil prut asi 20cm dlouhý. Občas jsem truhlík trošku zalila. Teprve na jaře, když jsem do truhlíku sázela nové muškáty a tohle chtěla vyhodit, podle pecky jsem poznala avokádo. Dala jsem ho do květníku a jak se oteplilo, mazal ven. Teď má něco přes půl metru. Před tím jsem se několikrát snažila nechat naklíčit, ale vždy to skončilo schnilou peckou v koši
 
od: Kamila (alimak)
datum: 12.6.11 - 09:46
titulek:

naše avokádo

Dobrý den,chci se také podělit o zkušenosti s pěstováním avokáda.Mám rostlinku, nevím jak přesně starou asi 2-3 roky, je teprve 16 cm vysoká, ale daří se jí, má asi 15 listů, občas nějaký zhnědne, tak jej odstraním.Všichni tady píšete, jak už máte avokádo velké, proto se chci poradit, jestli mám avokádo přesadit do většího květináče, teď je v květináči, který má průměr 12 cm a zdá se mi, že vzhledem k velikosti rostlinky je květináč dostačující.Děkuji předem za odpovědi.
  
od: Tereza (doster)
datum: 6.1.19 - 13:30
titulek:

Re: naše avokádo

Zdravím, je to už dlouhá doba od příspěvku, ale přeci to zkusím. Mám momentálně asi rok a půl staré avokádo, a stejný problém jako Vy. Podařilo se Vám nakonec nějak docílit velké rostliny? Mám dvě rostlinky, obě cca výšky 40 cm, jeden květináč průměr 21 cm, druhý 16 cm. Mám klasický substrát na pokojvé rostliny. Před týdnem jsem se doslechla, že mají rády rosení listů, tak jsem začala a zdá se, že se trošku "zbrchávají" a začínají růst rychleji. I tak ale nedochází k žádnému větvení apod. Přeji krásný nový rok :)
   
od: Roman (Roman)
datum: 6.1.19 - 19:15
titulek:

Re: Re: naše avokádo

Máte malý květináč. Největší avokádo má něco přes 2 metry již ho budu také zastříhávat aby nerostlo. Je v květináči o průměru 70cm přes léto ho hnojím. Je staré cca 7 let.
    
od: Tereza (doster)
datum: 6.1.19 - 19:24
titulek:

Re: Re: Re: naše avokádo

Děkuji za informaci. Vyzkouším tedy přesadit do většího. Je jedno kdy presazuji? Jestli muzu i teď v zimě nebo počkat raději do jara? A jaký používáte substrát prosím? Myslíte, ze by bylo lepší pořídit například substrát na subtrop. rostliny a při přesazení smíchat s tím co byl původně? Mockrát děkuji za rady!!! :) a gratuluji ke krásné sedmileté rostlince, to je sen!
 
od: Marek
datum: 14.12.11 - 17:14
titulek:

avokádo

Dobry vecer
mame doma avokado vysoke 0,5 metra a chcem sa dopredu spitat ci avokado nepotrebuje nejake specialne hnojivo.
dopredu dakujem
Marek
 
od: O.H.
datum: 3.4.12 - 21:41
titulek:

Jak hluboko ?

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak mám pecku hluboko zasadit ? někde sem četl, že by neměla čouhat ven, ale tady na obrázcích vidím opak. Děkuji.
  
od: JOHANA
datum: 4.6.12 - 09:47
titulek:

Re: Jak hluboko ?

Avokado mám asi tři roky. Semeno jsem po vyjmutí z plodu dala do čistého kelímku od velké hořčice. Zalila jsem jej vlažnou vodou z kouhoutku tak, aby bylo celé ponořené. Občas jsem dolévala vodu, aby neuschlo. Až puklo a trochu vylezl kmínek, zasadila jsem jej do substrátu (asi s. pro pokojovky, ale mohl to být i univerzální s.- už si nepamatuji). Ale zasadila jsem jej tak, aby byl tou puklou čtvrtinou nad zemí. Mám teď spíše problém s hnědnutím a násl. upadnutím listů. Výše jsem se dočetla, že je to asi přemokřením. Je pravda, že jej zalévám tak, aby nikdy moc nepřeschlo (ale i to se párkrát stalo). Možná je to taky sluníčkem - mám jej na východo-západní stranu za oknem. Nerosím, neletním. Takže asi proto. Vyzkouším teď letnit v polostínu a občas rosit a uvidíme. Možná ale zkusím dát venku květináč i do větší podmisky s mokrými kameny, aby mělo "klima" a nemusela jsem tolik rosit.
 
od: Roman
datum: 18.6.12 - 10:54
titulek:

škůdce?

Dobrý den, mám rostlinu asi půl roku a nedávno se mi začaly na vrchních nových listech dělát malé bílé kuličky a snich později černé a květina je jako bych ji posypal nějakým bílím práškem. Nevíte co to může být?
  
od: Andreas
datum: 25.2.15 - 11:41
titulek:

Re: škůdce?

Pravdepodobne múčnatka (padlí) alebo nejaká hubová choroba, z ktorej sa neskôr vyvinie čierna pleseň. Odporúčam postrek nejakým vhodným fungicídom alebo aspoň nejakým mednatým prípravkom (Kuprikol, Champion a i.). Čierna pleseň sa niekedy tvorí i pri výskyte škodcov, ktorí vylučujú kvapkovité výlučky (vošky a pod.), tie ale podobu bieleho prášku nemávajú...
 
od: Jana (Bimbule)
datum: 3.7.12 - 09:07
titulek:

listy hnědnou a padají

Mám avokádo asi 2 roky. Za tu dobu vyrostlo asi na 80 cm a nahoře se rozvětvilo na 2 větvičky. Ale hnědnou a opadávají (všechny) listy. Už na něm skoro žádné nejsou. Na kmínku ale vyrážejí dvě malinkatá "poupata" dalších větviček. Co si s tím mám počít?
  
od: quellen
datum: 6.8.12 - 19:04
titulek:

Re: listy hnědnou a padají

Avokádo pěstuji třetím rokem, rostlina má již cca 150 cm. V posledních měsících mu ale taky postupně žloutnou, následně zhnědnou a nokec opadávájí spodní listy, takže už je kmen témeř holý až na korunku.

Přikládám fotky postižených listů:
http://imagelink.cz/?v=dscf29881.jpg
http://imagel-ink.cz/?v=dscf29981.jpg

Nevíte někdo, co s tím?
   
od: quellen
datum: 6.8.12 - 19:06
titulek:

Re: Re: listy hnědnou a padají

znovu (a lépe) odkaz na druhý obrázek:
http://imagelink.cz/?v=dscf29981.jpg
    
od: Roman (Soukros)
datum: 5.4.13 - 12:03
titulek:

Re: Re: Re: listy hnědnou a padají

Dobrý den, dostali jste nebo jste někde našli odpověď co dělat když listy padají ,žlutnou,hnědnou a nebo jim hnědnou jen konečky listů? Nevím co dělat zalévám málo?Nebo hodně? Děkuji za odpověď Roman
     
od: petr (fufu)
datum: 20.10.18 - 08:10
titulek:

Re: Re: Re: Re: listy hnědnou a padají

ospověd neni protože to nikdo neví :-)mam 4 rostliny a dělají to všechny
 
od: Vydra (Vydra)
datum: 23.8.12 - 13:48
titulek:

Kdy zasadit naklíčené avokádo?

Ahoj milovníci pěsování avodád :),

pčed asi měsícem jsme nechali naklíčit pecku pomocí párátkové metody do skleničky s vodou. Nyní už má patrný kořínek a si 2cm vysoký stoneček.

Řeším teď problém- kdy ho zasadit do země a jak?

Moc děkuji za rady :).

Vydra
  
od: Denisa Kadlčíková (dee888)
datum: 27.4.14 - 13:59
titulek:

Re: Kdy zasadit naklíčené avokádo?

Já nechala avokádo také klíčit pomocí párátkové metody. Sázela jsem ho když kořínky měli asi 5cm a stonek 4cm. Krásně mi roste, sázela jsem ho normálně - do většího kelímku jsem si dala hlínu, vyhrabala větší dírku, aby se mi vlezli celé kořeny a avokádo jsem vložila a asi do třičtvrtě pecky zakryla hlínou.Teď asi po týdnu mám patrné lístečky.

Příspěvků: 123Komentáře

 
 zaštípnutí
katka 22.4.08 - 18:21
 
 
 Re:Avokado
Milan 12.5.08 - 07:58
 
 
 
 Re: Re:Avokado
katka 12.5.08 - 15:58
 
 
 
 
 avokado
JANA STRNADOVA 5.10.08 - 10:39
 
 
 
 Re: Re:Avokado
Jana (Bimbule) 6.8.12 - 22:15
 
 
 
 Re: Re:Avokado
lukas (kokot) 12.8.21 - 14:19
 
 
 Re: zaštípnutí
Karas 2.6.18 - 07:21
 
 
 
 Re: Re: zaštípnutí
Kalda 17.7.18 - 15:30
 
 avokado
JANA STRNADOVA 5.10.08 - 10:33
 
 
 Dělají to všechna avokáda.
Milan 5.10.08 - 11:27
 
 
 
 Re: Dělají to všechna avokáda.
Yenda 5.12.08 - 18:53
 
 
 Re: avokado
Smieško 4.5.12 - 15:01
 
 
 
 Re: Re: avokado
PasaH 13.10.17 - 07:37
 
 Hnojení
Teo 16.11.08 - 17:23
 
 
 Re: Hnojení
frant 16.11.08 - 18:09
 
 
 Re: Hnojení
Milan 16.11.08 - 18:41
 
 
 
 Re: Re: Hnojení
teo 16.1.09 - 16:32
 
 
 
 
 Re:dvě rostlimky v jednom kvetináči
Matrin 20.1.09 - 11:04
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Hnojení
Milan (MILAN) 20.1.09 - 11:44
 
 
 
 
 
 Re:dvě rostliny v jednom květináči
Martin 20.1.09 - 21:45
 
 
 
 
 
 
 Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči
Milan 21.1.09 - 06:18
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči
Martin 22.1.09 - 09:57
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květináči
Milan 22.1.09 - 18:08
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom květin�...
Martin 22.1.09 - 20:23
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom kvě...
Jana Strnadova 22.1.09 - 20:32
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom kvě...
Milan 22.1.09 - 20:32
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom ...
Jana Strnadova 22.1.09 - 20:40
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jed...
Martin 23.1.09 - 06:26
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v...
Milan 23.1.09 - 06:36
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v...
frant 23.1.09 - 09:33
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v...
jana strnadova 23.1.09 - 22:09
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jed...
Milan 23.1.09 - 06:41
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v...
Martin 23.1.09 - 06:49
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostli...
Milan 23.1.09 - 06:55
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostli...
jana strnadova 23.1.09 - 22:19
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jed...
Barbora (Barb) 26.3.20 - 11:42
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom kvě...
noela 18.10.09 - 07:58
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom ...
MOr 21.10.10 - 16:35
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re:dvě rostliny v jednom kvě...
akbul 30.11.11 - 12:05
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Hnojení
frant 23.1.09 - 09:32
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Hnojení
Martin 23.1.09 - 10:33
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Hnojení
Gaba 23.10.09 - 08:59
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Hnojení
Luca 9.3.14 - 17:16
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Hnojení
Jirka (Jiris) 22.10.15 - 09:43
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Hnojení
lenka (holka) 14.8.17 - 20:42
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Hnojení
Roxxik 25.8.18 - 12:29
 
 sadím avokádo
maru 11.3.09 - 08:56
 
 
 Re: sadím avokádo
Milan (MILAN) 11.3.09 - 09:51
 
 
 
 Avokádo už vyrostlo
Martin 21.3.09 - 09:56
 
 
 
 Re: Re: sadím avokádo
Moni 14.4.09 - 13:42
 
 
 
 
 Re: Re: Re: sadím avokádo
Lída (Lída) 20.7.09 - 12:49
 
 Dotaz-prostředí
Jarda (Duck) 11.4.09 - 11:10
 
 
 Re: Dotaz-prostředí
Martin 11.4.09 - 12:58
 
 LISTY,ZASTŘIŽENÍ,UMÍSTĚNÍ.....
teo 26.4.09 - 09:00
 
 sázím avokádo
maru 30.4.09 - 11:12
 
 Avokao ma problem nahodit nove listy
peter (peter) 22.6.09 - 14:37
 
 
 Re: Avokao ma problem nahodit nove listy
Martin 6.7.09 - 11:49
 
 avokadu se kroutí listy
Eva 8.7.09 - 09:54
 
 
 Re: avokadu se kroutí listy
Martin 10.7.09 - 18:32
 
 
 Re: avokadu se kroutí listy
Teo 24.7.09 - 16:56
 
 
 
 Re: Re: avokadu se kroutí listy
T.S (pěstitel 123) 11.8.09 - 21:32
 
 zastřižení avokáda
anna 21.9.09 - 07:20
 
 
 Re: zastřižení avokáda
teo 17.10.09 - 08:40
 
 poradte
vlastik (vlastik) 14.4.10 - 11:41
 
 
 Re: poradte
frant 14.4.10 - 13:44
 
 
 
 Re: Re: poradte
vlastik (vlastik) 16.5.10 - 13:02
 
 
 Re: poradte
peter 14.4.10 - 18:08
 
 vzdušná vlhkost
Monika 16.4.10 - 21:43
 
 Avokádo - plody
Bublinka 28.4.10 - 16:21
 
 
 Re: Avokádo - plody
Helper 19.9.10 - 21:27
 
 
 
 Re: Re: Avokádo - plody
Plk 18.12.11 - 12:38
 
 NEJJEDNODUŠŠÍ Způsob jak vypěstovat hruškove...
Helper 2.9.10 - 12:15
 
 
 Re: NEJJEDNODUŠŠÍ Způsob jak vypěstovat hruš...
bajcurka 9.11.10 - 21:03
 
 
 
 Re: Re: NEJJEDNODUŠŠÍ Způsob jak vypěstovat h...
Helper 28.11.10 - 20:41
 
 neuspech
martin (mato5679) 15.1.11 - 19:16
 
 
 Re: neuspech
Aneta 1.2.12 - 18:38
 
 
 Re: neuspech
Andreas 25.2.15 - 11:27
 
 Květ = plody?
Jirka 5.2.11 - 16:06
 
 
 Re: Květ = plody?
Vlk 20.2.13 - 13:50
 
 pecka
ondra (minara) 18.2.11 - 12:53
 
 
 Re: pecka
Monika 19.2.11 - 10:21
 
 avokádo
Lucie 2.3.11 - 15:28
 
 
 Re: avokádo
Helper 7.4.11 - 20:23
 
 
 Re: avokádo
šamanka 24.9.15 - 17:54
 
 naše avokádo
Kamila (alimak) 12.6.11 - 09:46
 
 
 Re: naše avokádo
Tereza (doster) 6.1.19 - 13:30
 
 
 
 Re: Re: naše avokádo
Roman (Roman) 6.1.19 - 19:15
 
 
 
 
 Re: Re: Re: naše avokádo
Tereza (doster) 6.1.19 - 19:24
 
 avokádo
Marek 14.12.11 - 17:14
 
 Jak hluboko ?
O.H. 3.4.12 - 21:41
 
 
 Re: Jak hluboko ?
JOHANA 4.6.12 - 09:47
 
 škůdce?
Roman 18.6.12 - 10:54
 
 
 Re: škůdce?
Andreas 25.2.15 - 11:41
 
 listy hnědnou a padají
Jana (Bimbule) 3.7.12 - 09:07
 
 
 Re: listy hnědnou a padají
quellen 6.8.12 - 19:04
 
 
 
 Re: Re: listy hnědnou a padají
quellen 6.8.12 - 19:06
 
 
 
 
 Re: Re: Re: listy hnědnou a padají
Roman (Soukros) 5.4.13 - 12:03
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: listy hnědnou a padají
petr (fufu) 20.10.18 - 08:10
 
 Kdy zasadit naklíčené avokádo?
Vydra (Vydra) 23.8.12 - 13:48
 
 
 Re: Kdy zasadit naklíčené avokádo?
Denisa Kadlčíková (dee888) 27.4.14 - 13:59
 
 nejjednodusi zpusob
xenie 26.11.12 - 16:08
 
 Avokádo na hubnutí?
Luc 1.7.13 - 12:02
 
 
 Re: Avokádo na hubnutí?
Roman (Roman) 1.7.13 - 12:37
 
 
 
 Re: Re: Avokádo na hubnutí?
Mary 4.6.14 - 21:30
 
 Avocado
Dryada 4.7.13 - 22:41
 
 
 Re: Avocado
Roman 4.7.13 - 22:44
 
 
 
 Re: Re: Avocado
dryada 18.7.13 - 09:30
 
 avokádo
alex (alex ) 15.12.15 - 08:52
 
 
 Re: avokádo
Frantisek 15.12.15 - 11:57
 
 
 Re: avokádo
Věra (Qvěra) 18.4.17 - 15:08
 
 avokádo
kafka josef (kulakpepa) 2.1.16 - 09:03
 
 
 Re: avokádo
Frantisek 2.1.16 - 09:45
 
 
 
 Re: Re: avokádo
Martina 28.3.16 - 19:01
 
 Hnědnutí listů
Kedy 2.1.16 - 13:07
 
 
 Re: Hnědnutí listů
Frantisek 2.1.16 - 20:50
 
 
 Re: Hnědnutí listů
PasaH 13.10.17 - 07:33
 
 Problém s listy
Lili 27.6.16 - 18:22
 
 
 Re: Problém s listy
P.Smolík (Pavel) 29.7.22 - 12:41
 
 Avokádo
sulliwan 28.8.16 - 21:31
 
 zkroucene listy
Olda 19.8.17 - 18:04
 
 
 Re: zkroucene listy
Matej Kochan (Matej ) 26.5.20 - 16:53
 
 Avokádo- ustřihnuté listy
Lajla 12.4.23 - 19:50
 
 
 Re: Avokádo- ustřihnuté listy
Lenka (Lenka) 29.8.24 - 09:48
 
reklama