Komentáře
Pěstování liči

Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah, vyhrazuje si však právo je odstraňovat.
 
od: Jan Resler
datum: 3.2.08 - 14:13
titulek:

Roste.

Měli jsme Ličí o vánocích a jen tak pro zábavu jsme vmáčkli několik jadérek do květináčů a k našemu úžasu začínají růst.Jsme tedy velmi zvědaví,zda se nám rozrostou a zda budou plodit.Může mi někdo napsat,po jak dlouhé době je možno očekávat plody a je nutné po vysazení venku tyto rostliny na zimu opět vykopat a nějak je na zimu ukládat či ošetřovat?
Díky Honza
  
od: frant
datum: 15.2.08 - 19:05
titulek:

Re: Roste.

Ceskou zimu venku nepreziji
   
od: milovník liči
datum: 30.12.14 - 16:05
titulek:

Re: Re: Roste.

Ale samozřejmě že přežije.


    
od: Milovník blbostí
datum: 12.3.19 - 13:57
titulek:

Re: Re: Re: Roste.

Leda prd a škrk.
  
od: Radim
datum: 8.2.10 - 11:26
titulek:

Re: Roste.

Co je to za nápad vysazovat tropickou rostlinu do exteriéru?
   
od: Rasto (Rasto)
datum: 8.2.10 - 11:34
titulek:

Re: Re: Roste.

ahoj, ak sa nemylim tak niektore tropicke rastliny su vyslachtene aj v mrazuvzdornych variantoch.

R
    
od: ovar
datum: 8.2.10 - 17:46
titulek:

Re: Re: Re: Roste.

Ale to určitě nejsou ty co se prodávaj v normálním krámu. A osobně neznám litchy vyšlechtěné na české zimi :-D..možná se pletu, co já vím.
A možná jste měl namysly plodiny jako třeba kaky nebo kiwi, konkrétně tyto jsou vyšlechtěné pro naše zimi.
     
od: Rasto (Rasto)
datum: 10.2.10 - 07:30
titulek:

Re: Re: Re: Re: Roste.

Ano, mal som na mysli ine druhy exotickych rastlin. nejak som zabudol na fakt ze sme v rubrike lici.

R
     
od: Václav
datum: 30.8.10 - 00:42
titulek:

Re: Re: Re: Re: Roste.

Mohl by jste mi říci co je to Kaky?To je když truní moje sestřenice na wc?xD
Jinak je to diospyros kaki.jako podnož používá se diospyros lotus,trpké plody se sušší,ale to by jsme museli být v rubrice kaki..nebo kaky?xD
      
od: Ovar
datum: 21.10.10 - 10:51
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Roste.

bla bla bla
       
od: Vácval
datum: 29.11.10 - 16:50
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.

Nic si z toho nedělejte,holt nejste žádný odborník.:)
        
od: Ovar
datum: 29.11.10 - 20:00
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.

Možná větší než si myslíte :-P,
Bohužel nedělám vědu z jednoho špatného písmenka, vy sestřenčin bobku...
         
od: Helper
datum: 9.12.10 - 21:36
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.

Souhlasím s vámi,máte pravdu,znám vás z fŕa citrusy.cz pokud jste to skutečně vy.
         
od: lenka (Koloběžka)
datum: 14.1.11 - 18:34
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.

řekla bych, že víc, než Kaky jsou zajímavé české zimi :)
          
od: lylu
datum: 10.1.14 - 08:42
titulek:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.

české zimi to je opravdu silná káva ...
  
od: jara
datum: 29.12.11 - 18:38
titulek:

Re: Roste.

Liči je plodem stálezeleného majestátného stromu, který může dorůstat 15 – 20 m a dožít se i přes 200 let. Pro snazší sběr ovoce se však udržuje řezem na výšce okolo 6-10 m. List je poněkud kožovitý, mladé listy mají načervenalou barvu, starší jsou tmavě zelená na svrchní a šedozelené na spodní straně.

Samosprašné květy jsou směstnány ve velkých květenstvích, mají zelenobílé nebo žlutobílé až nažloutlé květy a drobné tyčinky. Stromy kvetou a rodí na konci větviček, které se při sklizni odlamují. Opylení zajišťuje hmyz, převážně včely. Silné deště a dlouhé mlhy při kvetení pyl poškozují. Ze všech opylených květů se plody nevyvíjejí a některé plody mají zakrslé semeno.

Plody peckovice visící v nápadných shlucích jsou jahodově červené, narůžovělé nebo oranžové, některé mají zelenavý nádech. Jsou oválného, kulatého nebo srdčitého tvaru. Oválné plody mívají v průměru 2,5 cm a na délku 4 cm. Uvnitř je lesklé, tvrdé nepoživatelné semeno velikosti fazole, které je obaleno slonově bílým, narůžovělým nebo namodralým voňavým a šťavnatým skelným míškem (mezokarpem), od něhož se semeno snadno oddělí. Právě tato dužnatá vrstva je důvodem, proč se liči pěstuje. Nejžádanější jsou plody se zakrslým semenem, ty mají větší obsah chutné dužiny.

Ovoce zraje od července k říjnu, dozraje asi 100 dnů poté, co strom kvetl. U přezrálých plodů je dužina hnědá až povidlová. Slupka plodu (epikarp) je tenká, pevná, křehká a má bradavičnatý povrch, se zralého plodu ji lze lehce sloupat. Obsahuje asi 1,2% bílkovin, 15% sacharidů, 0,3 – 1,2% kyselin a vitamín C (30-40mg/100g).

[editovat] SystémRozlišujeme tři poddruhy, které vznikly samovolným vývojem v oddělených regionech.

Litchi chinensis Sonnerat subsp. chinensis Sonnerat,
Litchi chinensis Sonnerat subsp. philippinensis Leenhouts,...
   
od: Krutýsek
datum: 5.2.13 - 11:32
titulek:

Re: Re: Roste.

Píšeš tady o tom asi jsi to zkopíroval protože u nás plody nedává :( pěkný zkopšnutý informace
    
od: nick
datum: 9.2.13 - 03:45
titulek:

Re: Re: Re: Roste.

proc by u nas nemelo davat plody? plody samozrejme dava :-)
  
od: landstalker
datum: 15.1.17 - 18:21
titulek:

v CR nikdy neplodi!!!!!

Lidi pochopte, ze tento strom plodi v subtropech a v CR nikdy plodit nebude, Muzete tu rostlinu mit jen jako okrasu ale i tak to je velmi tezke ji pridrzet pri zivote. uz jen udrzet teplotu 28 stupnu a byt ve vlhku, ne vsak stale v mokru....treba premyslet
 
od: simona
datum: 17.2.08 - 17:02
titulek:

dobrůtka

má 2letá dcerka liči ojevila o vánocích a zachutnalo ji tak,ze pomalu odmitá jiné sladkosti,nejvíce si libuje na samotném loupání,někdy se nestačím divit,jak je v tomhle zručná.A tak toto ovoce nechybí v košíku při nakupování.Pokusím se ji ho taky zasadit,jaktady píšete....díky za tip
 
od: petr
datum: 21.2.08 - 21:57
titulek:

Re: dobrůtka

Souhlasím, liči má opravdu zajímavou a lákavou chuť. Rozhodně doporučuji zasadit. Mám teprve malou rostlinku, ale vypadá dobře.
  
od: frant
datum: 25.3.08 - 12:18
titulek:

Re: Re: dobrůtka

Pozor na socho. Většinou pak zaschnou mladé výhonky a rostlinka se poté nějakou dobu zpamatovává.
  
od: peter (peter)
datum: 24.5.10 - 14:43
titulek:

Re: Re: dobrůtka

zasadil som 8 semiem do kvetinača o priemere 18 cm. ujalo sa ich 6, každa rastlinka má 4-8 listov, kedy ich mám presadiť? sú na parapete, intenzitu slnka regulujem žaluziami, vyzeraju dobre, prežiju aj na balkone? maju 5 mesiacov poradte my prosím
   
od: Rasto (RastoS)
datum: 24.5.10 - 15:05
titulek:

Re: Re: Re: dobrůtka

ahoj, ako tu uz bolo pisane prvy rok lici rastie velmi divoko a potom si da rok pauzu. mne asi z 10 kusov prezilo jedine ktore zacina opat pucit. Co mozem poradit je ze litchi neznasa priame slnecne luce, sice prezije ale nove vyhonky mu to spali/uschnu. Teraz ho mam na balkone tak aby na neho priamo nesvietilo slnko a ma uz dva nove vyhonky asi 3cm dlhe aj s listkami.
    
od: Gal (Alexander)
datum: 15.6.10 - 09:18
titulek:

Re: Re: Re: Re: dobrůtka

dovolim si nesuhlasit, Litchi mam na dvore od maja a som presvedceny ze bohata zalievka slnecnym svitom tejto rastlinke vyhovuje . Dokonca uplne v pohode prezila studene majove hviezdnate noci. Dnes je otuzila a pekne na priamom slnku nasadzuje dalsie listy. Nesmie mat ale suchy substrat.
 
od: Pája
datum: 3.6.08 - 22:40
titulek:

Uschly mi..

Vypěstovala jsem taky ze semínek pár rostlinek...když se dostaly cca do výšky 15-20 cm listy uschly a opadaly...měly akorátní teplo, světlo i vláhu...nevím čím to bylo.
  
od: František
datum: 4.6.08 - 11:03
titulek:

Re: Re: Re: ovo

Hm, mam mozna podobny problem. Rust se v teto velikosti jakoby zastavil. Je ale pravda, ze me rostlinka trochu zaschla, ale je to jiz cca 2 mesice. Na prostrednim vyhonu se obcas objevi nove male listecky, ale vetsinou odpadnou. Nevim jestli jsem ho pak nepremokril :-/
  
od: dadka
datum: 27.6.08 - 09:58
titulek:

Re: porastú

zdravím

nebojte sa porastie, netreba zúfat, ale treba mat trpezlivost a to obrovskú...mne sa liči tvárilo, ze uhynulo, ale z lenivosti som ho tam nechala ešte dva roky!!! a stal sa zázrak, liči začalo prudko rásť. Potom som to našla aj na internete, že liči má po vyklíčení dvojročnú pauzu v raste...takze vela zdaru a trpezlivosti.
  
od: Hana Malcová (hanče)
datum: 2.1.10 - 08:52
titulek:

Re: Uschly mi..

Po několika letech jsem začala hledat, zda se někdo taky pokusil pěstovat liči. Já jej mám v květináči 4 roky a nic moc. Už jsem ho chtěla vyhodit. Nezaliju - neroste a hnědnou od konečků listy. Zaliju a to samé. Jakou máte hlínu a stanoviště? Okna mám na JZ, zeminu na pokojové rostliny. Výška rostlinky je 25 cm, tloušťka kmínku 0,5 cm.
 
od: proc (mira)
datum: 27.12.08 - 19:32
titulek:

litchi

ahoj ja mam litchi asi půl roku a mám pořad 3 zelené listy a zajimalo by mě kdy vyroste nový čekam na to dlouho
  
od: ruda (ruda jj)
datum: 29.12.08 - 16:13
titulek:

Re: litchi

Já měl litchy dva a půl roku, nejdříve pěstováno doma pak v zimní zahradě, apk sem pochopil že to prostě nejde, litchi potřebuje úplně opačé teploty, než nm naše klima nabízí, když potřebuje chladněji, tak jsou u nás vedra a naopak. Měl jsem ho už veliké a několikrát přesazované. Nakonec ale na podzim odešlo, nevím jestli z něho ještě něco bude. Je ale uschlé až hanba
 
od: katka
datum: 28.2.09 - 22:48
titulek:

litchi

no roste ale dos pomalu uz aby to bylo.
 
od: katka (kata)
datum: 18.4.09 - 10:35
titulek:

litchi

uz mi hezky vyrostlo ma 6 velikich listu a le nevite po jake dobe zacinaj kvest diky kata
 
od: Sára (Sarah)
datum: 7.6.09 - 19:49
titulek:

Zálevání

Dobrýden chtěla bych se vás zeptat jak často mám litchi zalejvat mám na to rozprašovač...prosím napište mi mail..
  
od: Sára (Sarah)
datum: 29.6.09 - 12:09
titulek:

Re: Zálevání

Ještě se chci zeptat můžu mít dvě rostlinky v jednom květníku??
   
od: frant
datum: 29.6.09 - 13:35
titulek:

Re: Re: Zálevání

Neni to problem. Jedina nevyhoda je, ze se rostlinky do sebe "zapletou" a pripadne rozdeleni v budoucnu je problematicke.
  
od: Václav
datum: 30.8.10 - 00:39
titulek:

Re: Zálevání

Já jej zalévám ve sprše.Myju jí mýdlem.
 
od: RETEC
datum: 17.8.09 - 19:05
titulek:

Je to liči?

Zasadil jsem do květináče nějaká semena, domnívám se že to bylo liči, ale listy toho mého jsou sice tvarově stejné, ale jsou matné a chlupaté. Má někdo na tom svém také chlupáče, nebo jsem zasadil něco jiného?
  
od: Gal (Alexander)
datum: 15.6.10 - 09:52
titulek:

Re: Je to liči?

pravdepodobne nie, take chlupate ma jedna varieta tmavozeleneho s pomarancovo hrbolatou kozou avokado. Ale pomylit si avokado hje dost problem vzhladom na velkost pecky.
  
od: tomš
datum: 24.1.11 - 18:51
titulek:

Re: Je to liči?

možná je to rambutan. Ten je litchi podobný, a listy má chlupaté
 
od: Rasto (RastoS)
datum: 28.12.09 - 23:26
titulek:

rada

ahojte, snazim sa pestovat litchi uz dva roky, zasadil som naraz vela rastlin aby som mal moznost experimentovat. po dvoch rokoch som sa dopracoval k tomu ze najvhodnejsie je zasadit ho hned do velkej nadoby. zistil som ze litchi je velmi citlive na polievanie, zle znasa aj najmensie preschnutie a pomaly sa z neho zotavuje. vo velkej nadobe sa tazsie stane ze preschne poda v celom kvetinaci. pozor ale aj na preliatie. ja polievam az ked su vrchne dva centimetre pody uplne suche.

R
  
od: Rasto
datum: 3.1.10 - 16:03
titulek:

Re: rada

http://img693.imageshack.us/img693/7075/dsc00001sp.jpg
Kvet-ináč má výšku asi 30cm, použil som dobre priepustnú ľahkú zem. Liči má bude mať čoskoro rok. Momentálne mu rašia 3 nové konáre/listy.
   
od: majjo
datum: 1.4.10 - 10:38
titulek:

RE RE:rada

ja polievam litchi asi kazdy druhy den....aj to mu nedavam prilis mnoho vody......zatial sa mi drzi uz ho mam asi 3-4 mesiace a ma uz 15 cm.....ma hrozne velke listy a boji m sa ze uschnu ...prosim dajte mi dake rady

dakujem
    
od: majjo
datum: 1.4.10 - 10:41
titulek:

Re: RE RE:rada

a este jedna vec.....mam ho drzat na slnku lebo som na svetelnej strane a slnko nan svieti cely den
 
od: misaj
datum: 9.5.10 - 11:44
titulek:

Usychání

Také jsem si zasadila litchi, pěkně vyrašilo, lístky přibývaly a najednou uschlo.
Tak jsem zasadila druhé semínko a stalo se to samé. Nepřeschlo mi, zdálo se mi, že jsem ho nepřelévala, stály u jižního okna, přistíněny. Nevíte čím by to mohlo být?
  
od: Ovar
datum: 9.5.10 - 12:06
titulek:

Re: Usychání

Litchy roste asi rok, potom další rok stojí, někdy i dva a až potom se rozjede a roste co může. Když během toho roku co stojí se mu nedostávají dobré podmínky tak uschne. Litchy pochází z relativně studených a mokrých oblastí, v bytě se mu prostě nedaří.
 
od: Grasswing
datum: 14.10.10 - 20:51
titulek:

Zajímavé

Dobrý den,
zasadil jsem litchi-vzešlo- pak mi po nějaké době uschlo. Asi po měsíci jsem spozoroval že vedle uschlé rostlinky raší nový klíček. Semeno bylo relativně ve vlhku. Máte s tím někdo zkušenost? Pozoruhodné je, že jedno semeno vzešlo dvakrát i když je známo že semena litchi rychle ztrácí klíčivost. Díky za odpověď....
  
od: lobo
datum: 13.4.12 - 23:53
titulek:

Re: Zajímavé

Mě se stalo totéž, první výhon uschnul, vedle asi po měsíci vyrazil "náhradník". Možná jsou semena litchi polyembrionická, tj. v jednom semeni více zárodků, nebo má tato rostlina náhradní očka v kořenovém krčku aby posílila svou životaschopnost.
 
od: Robo
datum: 18.10.10 - 14:13
titulek:

Liči v panelovém domě

Máme je zasazené asi rok.


  
od: Robo
datum: 18.10.10 - 14:47
titulek:

Re: Liči v panelovém domě

První rostlinky jsem přesadil do většího květináče a to se neosvědčilo.Listy po chvíli zhnědly ,takže ty ostatní jsem nechal ve stávajících a zatím to roste a přibývají další listy.Tak jsem zvědav ,jak to půjde dál.
   
od: Ovar
datum: 21.10.10 - 10:49
titulek:

Re: Re: Liči v panelovém domě

Dobrý den, psal jsem již výše.
Liči také pěstuji, zatím jsem ho nejdéle měl tři a půl roku, což považuji za úspěch.
Litchi pochází z poměrně studených a vlhkých oblastí, mam už odskoušené, že litchi se nejlépe daří pěstovat venku v nádobě, přes zimu dát to studenější místnosti (kolem 15 st.), tak se dá zařídit poměrně slušné přezimování. Jde asi o to, že tuto rostlinku spousta lidí považuje za přísně tropickou....ale jak už je známo tropické podmínky (bytové) jí nevyhovují.
 
od: Dominika (Dominika)
datum: 2.2.11 - 17:56
titulek:

moje lichi ma cervene listy

od vyklicenia presiel 2 mesiac, ma 15-20 cm a listy ma cervene az tmavo cervene. Precitala som si toho uz vela o lichy ale nikde som nenasla ziadnu zmienku o tom ze listy ma mat cervene. Prosim o radu
  
od: alex (alex)
datum: 2.2.11 - 18:10
titulek:

Re: moje lichi ma cervene listy

ked su mlade byvaju cervene, casom ked sa zvacsia zozelenaju
 
od: Marie (začátečník)
datum: 14.7.11 - 09:10
titulek:

Velikost litchi

Ráda bych se dozvěděla, jakou velikost má rostlina lit-chi a kdy plodí. Za jakou dobu od nasazení, pokud má dobré podmínky, které potřebuje. Děkuje za odpověď Začátečník.
  
od: Ovar
datum: 14.7.11 - 10:16
titulek:

Re: Velikost litchi

Litchi je subtropický strom, aby zaplodil musí mít několik metrů. Dále připomínám, jak už někteří zjistili, že nejde pěstovat doma. Je to venkovní rostlina, od jara do mrazíků musí být venku a na zimu do chladnějších dobře osvětlených prostor. Jinak vám doma vydrží 2 možná 3 roky. A nebude mít víc jak 30 cm. Při pěstování venku si z něj můžete udělat hrnkovou rostlinu, ale pochybuji že někdy zaplodí.
   
od: Marie (začátečník)
datum: 14.7.11 - 12:01
titulek:

Re: Re: Velikost litchi

Děkuji za odpověď. Marie.
    
od: majjo
datum: 15.7.11 - 12:23
titulek:

Re: Re: Re: Velikost litchi

niesom si istý ale asi viem prečo nerastie.... keď som si ho presádzal do väčšieho kvetináča tak som odlúpil ten hnedý "obal" a začal mi rásť tak možno to bude aj v tom
 
od: Daniel (Daňous )
datum: 11.12.11 - 19:20
titulek:

de zasadit liči i v zimě?

De liči zasadit i v zimě?Rád bych dostal odpvěď děkuji.☺☺☺☺☺☺☻☻☻☻☻☻.
  
od: Ovar
datum: 11.12.11 - 19:30
titulek:

Re: de zasadit liči i v zimě?

Jo de ...
   
od: Daniel (Daňous)
datum: 11.12.11 - 19:55
titulek:

Re: Re: de zasadit liči i v zimě?

Dík za odpověď.☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺1☺☺
 
od: pavel (chanitoo)
datum: 7.2.12 - 11:36
titulek:

zastipováni

Dobry den zajimalo by mě jestli mate někdo zkušenosti ze zaštipovánim liči aby se pěkně rozrostlo do stran a nerostlo pouze do vrchu.
Taky by mě zajimalo jak je to s rouovanim??
 
od: pavel (chanitoo)
datum: 7.2.12 - 11:37
titulek:

oprava

Roubovánim ))
 
od: jakub (j)
datum: 25.2.12 - 13:18
titulek:

otazka

chcel by som sa opytat ze ked mi neviklicilo za 1 mesiac a ked som odhrnul zem tak polo puknute a je tam nieco biele tak vyrastie??
 
od: Marek
datum: 26.2.12 - 12:31
titulek:

Litchi

Chcem sa opytat ci by bolo mozne aby mi litchi malo plody kebyze ho pestujem vo velkom kvetinaci. V zime by som ho drzal vo vnutry a v lete vonku, mohol by som ho nechat dorast do vysky 2m
  
od: Ovar
datum: 26.2.12 - 14:02
titulek:

Re: Litchi

Tak to byste byl asi jediný v Evropě, kdyby se vám to podařilo, ale držím palce :-).
   
od: weri
datum: 24.10.13 - 11:09
titulek:

Re: Re: Litchi

Mé liči 2 metry má, v ložnici u okna...ale je to polosuché koště. Mám jej asi pět let, z toho většinu času přemýšlím o suchých listech....rád bych jej nějak výrazně ostříhal, ale bojím se toho...už jsem si na něj celkem zvykl:-)
 
od: Vašík
datum: 6.3.12 - 17:31
titulek:

kdy začne plodit

Ahoj chtěl bych seš zeptat kdy začne plodit
  
od: Ilča
datum: 8.2.13 - 18:58
titulek:

Re: kdy začne plodit

přečti si tuto konverzaci, tam vše najdeš, je to přibližně po roce "klidu" rostliny.
 
od: Martin (Martin36)
datum: 26.6.13 - 20:41
titulek:

Otázka

Dá sa pestovať liči v samozavlažovacom kvetináči?
  
od: Andreas
datum: 25.2.15 - 12:11
titulek:

Re: Otázka

Samozrejme, že sa dá. Vhodne vybratý a dostatočne veľký samozavlažovák (so širokým bavlneným knotom a pod.) zabráni preschnutiu substrátu, a tiež i jeho premokreniu. Kým však rastlinka nemá vytvorený dostatočne silný koreňový bal a nenaučila sa čerpať vlahu zospodu, treba ju chvíľku radšej zalievať zvrchu...
 
od: v ("chovatel=neeee)
datum: 30.12.15 - 19:42
titulek:

jak nejépe zkazit liči

nejprve ho osmahneme dozlatova,potom přidáme sůl a citron.
 
od: MM
datum: 14.1.16 - 20:21
titulek:

přesazení semenáčků

Ahoj. Chtěla bych se zeptat zkušenějších, jaké máte zkušenosti s prvním přesazováním vyklíčených rostlinek?
Zasadila jsem do hlíny semínka po 4-5 (nevěřila jsem že všechny vyrostou), dala na topení a zakryla igelitem. Rostou jak diví, mám jich mnoho a nejstarší (1 měsíc) jsou cca 12cm vysoká a začínají se v květináčku mačkat.
Už je vhodná doba na přesazení do jednotlivých květináčků?

Díky moc za odpověď,
M. :-)
 
od: Zuzi
datum: 23.5.16 - 16:33
titulek:

litchi

Prosím o radu. Mám 3 rostlinky litchi, před měsícem jsem je přesadila do velkého květníku a dala na balkon. Už dříve konečky listů trošku osychali. Dnes jsem je zalila a po pár hodinách se na listech objevili drobné tečky. Teď nevím, zda je to přemokřením, nebo sluníčkem.. Chtěla bych vědět, zda lze rostlinky ještě zachránit, či nikoli. Děkuji za radu.
  
od: Frantisek
datum: 23.5.16 - 17:32
titulek:

Re: litchi

Byly na listech kapky vody?
 
od: Z,Černá (ZDENA)
datum: 25.2.19 - 23:10
titulek:

semenáčky líčí

Zasadila jsem několik semen, všechna vyklíčila, na podzim byly rostlinky vysoké asi 12cm. Jednu jsem vzala přezimovat do chladné světlé místnosti, ostatní zůstaly v nevytápěném skleníku, který v zimě občas zalévám. Ty skleníkové neopadaly a vypadají, že s přibývajícím sluníčkem začínají růst.

Příspěvků: 75Komentáře

 
 Roste.
Jan Resler 3.2.08 - 14:13
 
 
 Re: Roste.
frant 15.2.08 - 19:05
 
 
 
 Re: Re: Roste.
milovník liči 30.12.14 - 16:05
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Roste.
Milovník blbostí 12.3.19 - 13:57
 
 
 Re: Roste.
Radim 8.2.10 - 11:26
 
 
 
 Re: Re: Roste.
Rasto (Rasto) 8.2.10 - 11:34
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Roste.
ovar 8.2.10 - 17:46
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Roste.
Rasto (Rasto) 10.2.10 - 07:30
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Roste.
Václav 30.8.10 - 00:42
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Roste.
Ovar 21.10.10 - 10:51
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.
Vácval 29.11.10 - 16:50
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.
Ovar 29.11.10 - 20:00
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.
Helper 9.12.10 - 21:36
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.
lenka (Koloběžka) 14.1.11 - 18:34
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roste.
lylu 10.1.14 - 08:42
 
 
 Re: Roste.
jara 29.12.11 - 18:38
 
 
 
 Re: Re: Roste.
Krutýsek 5.2.13 - 11:32
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Roste.
nick 9.2.13 - 03:45
 
 
 v CR nikdy neplodi!!!!!
landstalker 15.1.17 - 18:21
 
 dobrůtka
simona 17.2.08 - 17:02
 
 Re: dobrůtka
petr 21.2.08 - 21:57
 
 
 Re: Re: dobrůtka
frant 25.3.08 - 12:18
 
 
 Re: Re: dobrůtka
peter (peter) 24.5.10 - 14:43
 
 
 
 Re: Re: Re: dobrůtka
Rasto (RastoS) 24.5.10 - 15:05
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Re: dobrůtka
Gal (Alexander) 15.6.10 - 09:18
 
 Uschly mi..
Pája 3.6.08 - 22:40
 
 
 Re: Re: Re: ovo
František 4.6.08 - 11:03
 
 
 Re: porastú
dadka 27.6.08 - 09:58
 
 
 Re: Uschly mi..
Hana Malcová (hanče) 2.1.10 - 08:52
 
 litchi
proc (mira) 27.12.08 - 19:32
 
 
 Re: litchi
ruda (ruda jj) 29.12.08 - 16:13
 
 litchi
katka 28.2.09 - 22:48
 
 litchi
katka (kata) 18.4.09 - 10:35
 
 Zálevání
Sára (Sarah) 7.6.09 - 19:49
 
 
 Re: Zálevání
Sára (Sarah) 29.6.09 - 12:09
 
 
 
 Re: Re: Zálevání
frant 29.6.09 - 13:35
 
 
 Re: Zálevání
Václav 30.8.10 - 00:39
 
 Je to liči?
RETEC 17.8.09 - 19:05
 
 
 Re: Je to liči?
Gal (Alexander) 15.6.10 - 09:52
 
 
 Re: Je to liči?
tomš 24.1.11 - 18:51
 
 rada
Rasto (RastoS) 28.12.09 - 23:26
 
 
 Re: rada
Rasto 3.1.10 - 16:03
 
 
 
 RE RE:rada
majjo 1.4.10 - 10:38
 
 
 
 
 Re: RE RE:rada
majjo 1.4.10 - 10:41
 
 Usychání
misaj 9.5.10 - 11:44
 
 
 Re: Usychání
Ovar 9.5.10 - 12:06
 
 Zajímavé
Grasswing 14.10.10 - 20:51
 
 
 Re: Zajímavé
lobo 13.4.12 - 23:53
 
 Liči v panelovém domě
Robo 18.10.10 - 14:13
 
 
 Re: Liči v panelovém domě
Robo 18.10.10 - 14:47
 
 
 
 Re: Re: Liči v panelovém domě
Ovar 21.10.10 - 10:49
 
 moje lichi ma cervene listy
Dominika (Dominika) 2.2.11 - 17:56
 
 
 Re: moje lichi ma cervene listy
alex (alex) 2.2.11 - 18:10
 
 Velikost litchi
Marie (začátečník) 14.7.11 - 09:10
 
 
 Re: Velikost litchi
Ovar 14.7.11 - 10:16
 
 
 
 Re: Re: Velikost litchi
Marie (začátečník) 14.7.11 - 12:01
 
 
 
 
 Re: Re: Re: Velikost litchi
majjo 15.7.11 - 12:23
 
 de zasadit liči i v zimě?
Daniel (Daňous ) 11.12.11 - 19:20
 
 
 Re: de zasadit liči i v zimě?
Ovar 11.12.11 - 19:30
 
 
 
 Re: Re: de zasadit liči i v zimě?
Daniel (Daňous) 11.12.11 - 19:55
 
 zastipováni
pavel (chanitoo) 7.2.12 - 11:36
 
 oprava
pavel (chanitoo) 7.2.12 - 11:37
 
 otazka
jakub (j) 25.2.12 - 13:18
 
 Litchi
Marek 26.2.12 - 12:31
 
 
 Re: Litchi
Ovar 26.2.12 - 14:02
 
 
 
 Re: Re: Litchi
weri 24.10.13 - 11:09
 
 kdy začne plodit
Vašík 6.3.12 - 17:31
 
 
 Re: kdy začne plodit
Ilča 8.2.13 - 18:58
 
 Otázka
Martin (Martin36) 26.6.13 - 20:41
 
 
 Re: Otázka
Andreas 25.2.15 - 12:11
 
 jak nejépe zkazit liči
v ("chovatel=neeee) 30.12.15 - 19:42
 
 přesazení semenáčků
MM 14.1.16 - 20:21
 
 litchi
Zuzi 23.5.16 - 16:33
 
 
 Re: litchi
Frantisek 23.5.16 - 17:32
 
 semenáčky líčí
Z,Černá (ZDENA) 25.2.19 - 23:10
 
reklama